Wijnvoordeel blijft veilig bezorgen

Winkelmand samenvoegen?

Je hebt al artikelen in de winkelmand van je account, wil je deze samenvoegen met de artikelen die je zojuist in je winkelmand hebt gedaan?

Bij Wijnvoordeel staat de gezondheid van klanten, medewerkers en partners voorop. Uiteraard houden ook wij daarom de ontwikkelingen rondom het coronavirus (COVID-19) nauwlettend in de gaten. Voor uw bestelling heeft dat geen gevolgen: wij blijven uw wijnen gewoon bezorgen. Veilig ingepakt en zorgvuldig geleverd. Daarbij houden we ons aan de richtlijnen van het RIVM. Dat geldt ook voor onze bezorgpartner PostNL. Toch kunnen we ons voorstellen dat u met vragen zit. Daarom treft u hieronder antwoorden op de drie meest gestelde vragen:

Kan ik besmet raken met het coronavirus via pakketten?
Wijn bestellen bij Wijnvoordeel is veilig, wij blijven dan ook gewoon bezorgen. Volgens het RIVM is het risico van besmetting via post en pakketten heel klein. Er is geen bewijs dat mensen via post of pakketten besmet zijn geraakt. Toch raden we u aan regelmatig uw handen te wassen. Dat doen ook onze medewerkers, die uw wijnen veilig en met inachtneming van de hygiëneregels verpakken.

Welke maatregelen neemt Wijnvoordeel om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen?
Onze medewerkers nemen alle hygiënemaatregelen van het RIVM in acht. Datzelfde geldt voor de medewerkers van onze bezorgpartner PostNL. Alle betrokken medewerkers weten wat ze moeten doen om zo veilig mogelijk te werken en verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Allen houden 1,5 meter afstand en fysiek contact wordt vermeden. Ook bij het bezorgen.

Hoe snel worden mijn wijnen bezorgd?

*Update: wij kunnen inmiddels garanderen dat wij uw wijnen weer binnen 1 werkdag bij u bezorgen.*

Wij zetten ons volop in om u uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Wie de nieuwsberichten heeft gevolgd, weet dat er momenteel massaal online wordt besteld. In combinatie met de coronamaatregelen zorgt dit voor extra druk in distributiecentra en bij bezorgdiensten. Als gevolg hiervan kunnen wij niet garanderen dat uw bestelling binnen 24 uur wordt bezorgd. Wij adviseren u om rekening te houden met een besteltermijn van twee werkdagen en vragen uw begrip hiervoor. 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet volledig is bezorgd?
Niets, het resterende deel van uw wijnbestelling wordt alsnog vanzelf bij u afgeleverd. Wij streven ernaar uw wijnen op tijd en volledig te bezorgen. Door drukte in distributiecentra en bij bezorgdiensten vanwege het toepassen van coronamaatregelen kan het onverhoopt voorkomen dat een bestelling niet in één keer wordt bezorgd. Alle betrokken partijen streven ernaar het resterende deel van uw bestelling automatisch en binnen drie werkdagen af te geven. Wij doen ons uiterste best voor u, uw bestelling en ieders gezondheid en veiligheid.

Meer informatie over het coronavirus vindt u op de website van het RIVM. Actuele informatie over de post- en pakketbezorging leest u bij PostNL. Bovendien staan de medewerkers van onze klantenservice voor u klaar om eventuele overige vragen over uw bestelling te beantwoorden. Mocht er iets veranderen in onze dienstverlening, dan informeren wij u natuurlijk zo snel mogelijk.

Naar boven