Top 5 veelgestelde vragen

Top 5 veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen over wijnvoordeel

1.Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik deze inwisselen? 
Heeft u een wijnvoordeel.nl cadeau- of waardebon ontvangen? Deze kunt u verzilveren door de kortingscode in te voeren bij uw winkelwagen. Klik hier voor een uitgebreide uitleg. 

2. Ik heb problemen met inloggen
Krijgt u de melding 'e-mailadres onbekend' dan betekent dit dat u nog geen account hebt. Indien u bent aangemeld voor onze e-mail nieuwsbrief houdt dit niet automatisch in dat u ook een Wijnvoordeel.nl account heeft. 

Heeft u wel een account? Controleer dan of het mailadres juist is ingevoerd. 

Krijgt u de melding 'e-mailadres al in gebruik', dan is er al een account met uw e-mailadres. Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen. 

3. Waar kan ik de e-mailfrequentie wijzigen?

U kunt hier de frequentie van de nieuwsbrief wijzigen of u volledig afmelden voor de nieuwsbrief.

4. Er zit geen factuur in de doos, hoe kan ik nu betalen? 
U ontvangt uw factuur per mail, nadat de wijn is bezorgd. Heeft u betaald met iDEAL? In dat geval is uw orderbevestiging tevens uw factuur. 

5. Waar kan ik mijn bezorging volgen en/of wijzigen?
Wanneer uw bestelling is verstuurd ontvangt u een e-mail van PostNL met daarin de informatie omtrent de bezorging en een track & trace code per doos zodat u uw bestelling kunt volgen. Deze mail ontvangt u een werkdag voor bezorging.

Naar boven