Klacht indienen | Wijnvoordeel

Klachten

Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent over Wijnvoordeel, onze excuses hiervoor. Om uw klacht op te lossen kunt u contact met ons opnemen via contact@wijnvoordeel.nl.Wij nemen uw klacht dan in behandeling en nemen binnen 48 uur contact met u op. Wij zullen u uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Onze medewerkers zijn ook van maandag t/m zaterdag bereikbaar op het telefoonnummer: 031-7702796

Geschillencommissie thuiswinkel

Indien u niet tevreden bent met de oplossing die wij u bieden, kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ga voor meer informatie over deze procedure naar www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Naar boven