Klachten

Winkelwagen samenvoegen?

Welkom terug! Er zitten nog enkele artikels in uw winkelwagen van uw vorige bezoek. Wilt u deze artikels toevoegen aan uw huidige bestelling?

Als u dit leest, bent u waarschijnlijk ergens niet tevreden over. Dat spijt ons. Graag lossen we uw klacht op. Om uw klacht op te lossen kunt u contact met ons opnemen via contact@wijnvoordeel.nl. Wij nemen uw klacht dan in behandeling en nemen binnen 48 uur contact met u op. Wij zullen u uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Onze medewerkers zijn ook van maandag t/m zaterdag bereikbaar op het telefoonnummer: 0317-702796

Geschillencommissie thuiswinkel

Indien u niet tevreden bent met de oplossing die wij u bieden, kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Ga voor meer informatie over deze procedure naar www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm.