Retourneren bij Wijnvoordeel.nl

Retourneren

Wat doe ik als de wijn niet naar wens is?

Is uw wijn niet naar wens? Bij wijnvoordeel.nl is het mogelijk om uw wijn kosteloos te retourneren. U kunt binnen 14 dagen na aflevering contact opnemen met onze klantenservice door een mail te sturen naar: contact@wijnvoordeel.nl. Samen zal er naar een geschikte datum gekeken worden wanneer PostNL de wijn bij u thuis kan ophalen. Dit dient echter 48 uur van te voren kenbaar te worden gemaakt. Het is helaas niet mogelijk om een tijdstip hierbij aan te geven. U kunt kiezen voor een vervangende wijn of het  bedrag wordt gecrediteerd. Houdt u er rekening mee dat het pakket alleen kan worden opgehaald van dinsdag tot en met zaterdag. 

Wat doe ik als mijn bestelling kapot/beschadigd is?

Indien mogelijk, vragen we u een kapot pakket te weigeren bij bezorging. De bestelling wordt dan kosteloos aan ons teruggestuurd en u ontvangt nieuwe wijnen. Heeft u het pakket al geaccepteerd? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Hoe retourneer ik mijn bestelling als ik heb betaald met AfterPay?

Wilt u uw bestelling retourneren en heeft u met AfterPay betaald? Geef dit dan aan in de AfterPay app. Dit gaat als volgt: 

-          Open de AfterPay app

-          Klik op de bestelling waar het om gaat

-          Klik op het icoontje bij ‘Retourneren’

-          Geef aan of u uw bestelling geheel of deels wilt retourneren

-          Uw betaaloverzicht wordt nu 10 dagen gepauzeerd

-          U ontvangt een bericht zodra uw retour is verwerkt

-          Betaal het behouden deel van uw bestelling (bij een deelretour)

Voor meer informatie kunt u een kijkje nemen op de website van AfterPay. Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn? Neem dan contact met ons op via 031-7702796 of stuur een mailtje naar contact@wijnvoordeel.nl

Naar boven