Problemen bij bezorging| Wijnvoordeel
Problemen bij bezorging
Deellevering
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet volledig is bezorgd?
Bij een deellevering hoeft u niets te doen, het resterende deel van uw wijnbestelling wordt alsnog vanzelf bij u afgeleverd. Wij streven ernaar uw wijnen op tijd en volledig te bezorgen. Door de toenemende drukte in distributiecentra en bij bezorgdiensten kan het onverhoopt voorkomen dat een bestelling niet in één keer wordt bezorgd. Alle betrokken partijen streven ernaar het resterende deel van uw bestelling automatisch en binnen drie werkdagen af te geven.
Mogelijke oorzaken deellevering:
Drukte bij PostNL
PostNL ervaart sinds de uitbraak van het coronavirus een enorme toename in het aantal online bestellingen enorm gestegen. Hierdoor kan het voorkomen dat PostNL uw wijnbestelling op twee verschillende momenten bezorgt. Wij vragen uw begrip hiervoor.
U heeft een bestelling geplaatst met wijnen die wél op voorraad zijn en wijnen die niet op voorraad zijn
De voorradige wijnen worden binnen één werkdag bezorgd. De overige wijnen ontvangt u zo snel mogelijk nadat ze weer op voorraad zijn.
Beschadigde levering
Een fles wijn in een van de dozen die u heeft besteld, is tijdens het vervoer beschadigd. De onbeschadigde doos wijn wordt bij u bezorgd, de doos met de beschadigde fles gaat direct terug naar ons magazijn. Een nieuwe doos komt vervolgens automatisch en zo snel mogelijk uw kant op.
Foutieve levering
Heeft u andere wijnen ontvangen dan besteld? Dat spijt ons. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat u de juiste wijnen alsnog zo snel mogelijk ontvangt.