Tr

Bezorging tijdens corona | Wijnvoordeel

Winkelwagen samenvoegen?

Je hebt al artikelen in de winkelmand van je account, wil je deze samenvoegen met de artikelen die je zojuist in je winkelmand hebt gedaan?

Bezorging tijdens corona

Let op: Door de weeromstandigheden kan uw bestelling vertraagd zijn. Lees hier meer over de levertijd.

Let op! In verband met grote drukte bij PostNL door de komende feestdagen kan de levertijd langer zijn, dan u van ons gewend bent. Hierbij kan het voorkomen dat uw bestelling in meerdere delen wordt geleverd. U ontvangt de rest van uw bestelling automatisch binnen 2 werkdagen. Onze excuses voor dit ongemak.

Worden mijn wijnen nog bezorgd?

Ja, Wijnvoordeel blijft uw bestellingen veilig bezorgen. Daarbij houden wij ons aan de hygiënerichtlijnen en maatregelen die zijn opgesteld door de overheid en het RIVM. Datzelfde geldt voor onze bezorgpartner PostNL. Medewerkers van PostNL bewaren bij de bezorging 1,5 meter afstand. 

Hoe snel worden mijn wijnen bezorgd?

Wij zetten ons volop in om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Door maatregelen die worden genomen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen en door toenemende drukte bij bezorgpartner PostNL kan het voorkomen dat de bezorging van uw wijnen iets langer duurt dan u van ons gewend bent. Ook kan het voorkomen dat PostNL uw wijnbestelling op verschillende momenten bezorgt (zie ook: Problemen bij bezorging). Wij vragen uw begrip hiervoor. Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis blijft ons streven, ieders veiligheid is onze eerste prioriteit.

Waarom kan ik mijn wijn niet in de avonduren laten bezorgen?

Per 14 oktober, 22:00 uur, geldt er een verbod om om in de openbare ruimte, zowel binnen als buiten, tussen 20:00 en 07:00 alcholische dranken voor handen te hebben of te nuttigen. In verband met deze regelgeving is het daarom helaas tijdelijk niet mogelijk uw wijnbestelling in de avonduren te laten bezorgen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet volledig is bezorgd?

Niets, het resterende deel van uw wijnbestelling wordt alsnog vanzelf bij u afgeleverd. Wij streven ernaar uw wijnen op tijd en volledig te bezorgen. Door drukte in distributiecentra en bij bezorgdiensten vanwege het toepassen van coronamaatregelen kan het onverhoopt voorkomen dat een bestelling niet in één keer wordt bezorgd. Alle betrokken partijen streven ernaar het resterende deel van uw bestelling automatisch en binnen drie werkdagen af te geven. Wij doen ons uiterste best voor u, uw bestelling en ieders gezondheid en veiligheid.

Kan ik mijn wijnbestelling laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt? 

Ja, dat kan. Tijdens het bestelproces ziet u welke PostNL-punten in uw omgeving geopend zijn. Meer hierover leest u in de veelgestelde vragen van PostNL.

Meer informatie over het coronavirus?

Meer informatie over het coronavirus vindt u op de website van het RIVM. Actuele informatie over de post- en pakketbezorging leest u bij PostNL. Bovendien staan de medewerkers van onze klantenservice voor u klaar om eventuele overige vragen over uw bestelling te beantwoorden. Mocht er iets veranderen in onze dienstverlening, dan informeren wij u natuurlijk zo snel mogelijk.

Naar boven