Tr

Bezorging en levertijd | Wijnvoordeel

Winkelmand samenvoegen?

Je hebt al artikelen in de winkelmand van je account, wil je deze samenvoegen met de artikelen die je zojuist in je winkelmand hebt gedaan?

Bezorging en levertijd

Let op: Door de weeromstandigheden kan uw bestelling vertraagd zijn. 

Let op! In verband met grote drukte bij PostNL door de komende feestdagen kan de levertijd langer zijn, dan u van ons gewend bent. Hierbij kan het voorkomen dat uw bestelling in meerdere delen wordt geleverd. U ontvangt de rest van uw bestelling automatisch binnen 2 werkdagen. Onze excuses voor dit ongemak.

Levertijd

Voor 16.00 uur op een werkdag besteld? Dan wordt uw wijn de volgende werkdag bezorgd door PostNL. Wij raden u sterk aan om de PostNL app te downloaden, via deze app wordt u het beste op de hoogte gehouden van de huidige situatie van uw bestelling.

Voor 16.00 uur besteld? Dan wordt uw wijn de eerst zaterdag bezorgd door PostNL. Wij raden u sterk aan om de PostNL app te downloaden, via deze app wordt u het beste op de hoogte gehouden van de huidige situatie van uw bestelling.

Maandag t/m vrijdag voor 16.00 uur:      Volgende werkdag in huis
Zaterdag of zondag:                                    Dinsdag in huis

Voor 16.00 uur besteld:      Zaterdag in huis
Na 16.00 uur besteld:          Dinsdag in huis

Track & Trace

Via uw PostNL Track & Trace kunt op de hoogte blijven van uw levering. Deze code ontvangt u per mail.

Vertraging?

Let op: De gemiddelde levertijd bedraagt één werkdag. Door drukte bij PostNL kan het voorkomen dat uw bestelling vertraging oploopt of (bij afname vanaf 12 flessen of meer) op meerdere momenten wordt bezorgd (zie ook: Problemen bij bezorging). Wij vragen hiervoor uw begrip.

Let op! De actuele levertijd bedraagt 2 werkdagen. Door drukte bij PostNL kan het voorkomen dat uw bestelling vertraging oploopt of (bij afname vanaf 12 flessen of meer) op meerdere momenten wordt bezorgd (zie ook: Problemen bij bezorging). Wij vragen hiervoor uw begrip.

Niet thuis?

Heeft u de bezorger gemist? Dan wordt uw wijnbestelling afgegeven bij uw buren of bij een PostNL-punt bij u in de buurt. De bezorger laat een kaartje voor u achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kunt u via de PostNL Track & Trace zien waar u uw bestelling kunt ophalen.

Bent u niet thuis op het geplande bezorgmoment? U kunt bij PostNL het bezorgmoment én de locatie wijzigen vóór 22.00 uur op de avond voorafgaand aan de bezorging.

Belangrijke informatie over afhalen bij PostNL-punt

• Neem ter controle een geldig legitimatiebewijs mee (geen kopie)
• Haal uw wijnpakket op binnen één week, daarna worden uw wijnen teruggestuurd naar ons magazijn

Zakelijke levering

Voor zakelijke leveringen van wijnbestelling maakt onze transporteur Oegema BV een afspraak met u over bezorgmoment en -locatie. Een zakelijke wijnbestelling laten bezorgen op een postadres is niet mogelijk.

Bezorging rondom feestdagen

Rondom feestdagen hanteren wij dezelfde levertijd als op elk willekeurig ander moment: Op werkdagen vóór 16.00 uur besteld, is de volgende werkdag in huis.

Houd er rekening mee dat feestdagen die op een doordeweekse dag vallen niet als werkdagen worden gezien. Daarnaast wijzen wij u graag op mogelijk extra drukte bij onze bezorgpartner rondom de feestdagen. Hierdoor kan de levertijd langer zijn dan u van ons gewend bent. Wilt u er zeker van zijn dat u uw wijnen voor de feestdagen in huis heeft, bestel dan op tijd.

Naar boven